Skip to content

Flitig dag

22 augusti, 2012

I morse trodde jag verkligen att jag inte skulle få något gjort i hemmet – som vanligt. Men det svalare vädret fick mig att piggna till och ta tag i dammråttor, campinggrunkor och annan bråte. inte värt att lämna hemmet för att inhandla en tidskriftssamlare som jag så väl behöver till mina fototidningar. Då skulle jag bara börja fotografera och fixa med nya foton istället. Kan själv! Kolla!!!

Så slapp jag ta mig ut till sophuset med den gamla tvättmedelskartongen också!

Snyggt? Näe… Men alla tidningar får plats! Och jag kan stänga locket om dem så de inte blir dammiga.

8 kommentarer leave one →
  1. 22 augusti, 2012 19:44

    Jamen kolla.. =)
    Den blev ju kanon på alla vis och billigt blev det också.. Jag tror att jag tänker stjäla den idén kanske för den var kanon..

    Ha en fin kväll nu på alla vis
    Önskar Mingla.

    • 22 augusti, 2012 21:56

      Har man många sådana där tidningshållare kan man ju lätt stapla dem på varandra utan att det blir vingligt. Snygga till utsidan kan man ju också göra med tyg, tapet eller så…

      Detsamma!

  2. skriveriet2 permalink
    22 augusti, 2012 22:43

    Smart idé. Man tager vad man haver.

    • 23 augusti, 2012 09:39

      Både lat och gniden – då blir det sådana där lösningar.

  3. 23 augusti, 2012 08:23

    Hej.
    Så smart ingen dum idé alls:)
    Hoppas att allt är bra, länge sen man såg dig.

    Ha det bra!

    • 23 augusti, 2012 09:44

      Hej Anette!
      Sommaren har nästan varit FÖR bra – tur med vädret och sommaraktiviteter precis hela tiden! Men snart får du se mig snokande omkring med kamerorna igen!

      Vi ses!!!

  4. 23 augusti, 2012 10:09

    Haha, vad du fixar och har dig! Nu får du rentvättsdoftande läsning, inte illa!

Kommentera

