Skip to content

Lättlagat

12 augusti, 2012

Så här i sommartid är det skönt att slippa stå vid spisen och laga mat. Därför kan jag rekommendera dagens synnerligen lättlagade middag!

Rätten innehåller allt man behöver: Protein i form av fisk och björn, grönsaker, banan m.m. och sensommaren till ära kantareller!

Efterrätt på bär måste det givetvis bli så här års!

Recept: Närmsta affär där de säljer lösgodis. Tänk på att inte snåla med ingredienserna – rätterna är försvinnande goda!

 

11 kommentarer leave one →
  1. 13 augusti, 2012 02:38

    Det ser ut som att du redan har ätit upp kantarellerna.🙂
    Kram!
    /Skvitt

    • 13 augusti, 2012 08:02

      Näe, kantarellerna är de där rosa små plupparna! Fast jag måste erkänna att jag klämde i mig det som var kvar under nattens stjärnfallsspaning.
      Kram!

      • 13 augusti, 2012 13:38

        Såg du några stjärnfall?
        Kram!
        /Skvitt

      • 13 augusti, 2012 13:42

        Ett enda pynka stjärnfall innan molnen skockade ihop sig rejält.
        Kram!

  2. 13 augusti, 2012 07:23

    Plats 35! Grattis!
    Men man åker upp lika snabbt som man åker ned, så kolla kvickt om det skulle vara så att du är på väg ned: http://botd.wordpress.com/growing-blogs/

    Kram!
    /Skvitt

    • 13 augusti, 2012 08:01

      Kors!!! Hur kan DET komma sig???

      Tack för du visade mig på fenomenet!

      Kram tebax!

      • 13 augusti, 2012 13:38

        Jag har inte en aning om kriterierna, men uppfyller dem🙂

        Kram!
        /Skvitt

    • 13 augusti, 2012 13:43

      Ja, du var ju också med på listan. Kul det där – ska hålla koll ibland!
      Kram!

      • 13 augusti, 2012 13:47

        Gör det, det är spännande att se vilka som är där.
        Kram!
        /Skvitt

  3. 13 augusti, 2012 09:21

    Det här har jag INTE sett!

Kommentera

