Hoppa till innehåll

Aldrig tråkigt

29 oktober, 2008

Jag är bra på att roa mig. Efter gårdagens magsjuka är jag fortfarande matt och svag. Men har haft lust att se mig omkring i landet.

Jag tog några 3D-utflykter med hitta.se och återupplivade gamla minnen.

Från Varberg…

 

…till Grebbestad följde jag hela kustlinjen och gjorde många stopp för att återuppliva trevliga minnen från tidig barndom tills nu.

(Jag hälsade på dig också, Arne!)

 

Därefter gjorde jag en resa till.

Startade i Nynäshamn.

Tog en sväng förbi min hemtrevliga boning.

 

 

 

Kollade in plejset jag bodde på tidigare.

Följde ballongturens färdväg från Gärdet och förbi Haga. Flyga ballong är en upplevelse!

 

 

 

 

 

Snurrade runt i Nortälje…

 

 

 

..och avslutade min nostalgitripp i Grisslehamn.

 

Att flyga runt på 3D-karta som går att vinkla och snurra på lite hur som helst är något jag rekommenderar för tråkiga dagar!

 

3 kommentarer leave one →
  1. 29 oktober, 2008 22:01

    Åhh..ser görkul ut!Huuur gör man??

  2. 30 oktober, 2008 00:35

    Det där var fint.Så du har vunnit också. Jag är mångmiljonär vid det här laget. Men ids inte ta ut det.Att de inte lägger av.Ha det gottKram

  3. 30 oktober, 2008 17:20

    tyvärr har du blivit utmanad.. kolla in hos mig..http://blogg.aftonbla

Lämna en kommentar